Şuan 5 aylık hastanede klasik testler yapıldı işitme göz iç hastalıkları ve refleks ben ekstra hamilelikte sıkıntı olduğu için genetik ve DNA testleri ile kromozom ve gen testlerine baktırdım temiz çıktı aylık kontrollerde motor gelişimi çok güzel, ağlama olayında birçok bebek ağlamadan doğuyormuş zaten doktor biz ağlatıyoruz çoğunlukla demişti