Seyyahyolcu şuan 7 ay 5 günlük ve çok şükür iyiyiz 🤲 bizim bulunduğumuz yere bir saatti hastane hergun git gel 5 dk görebilmek için 'ameliyatli halimle çok kötü günler geçirdim anne sütü vermiyorlardi ama ben her iki saatte bir sağiyordum sütümü kendi kendimi çok teselli ettim etrafımda da vardı herkes teselli eden ama en büyük destek kendimdim, elimden bir şey gelmiyor dua etmekten başka ve taburcu olduğunda onjn bana ihtiyacı olacak sütüme ihtiyaci olacak ben iyi olursam o da hisseder iyi olur sütüm gelsin ki onu en güzel şekilde besliyim ben kötü olursam sütüm kesilir diye düşündüm hep o zaman da inanamiyordum hala inanamıyorum nasıl o kadar dirayetli durduğuma