sedefyldrm06 benim oğlumda 2 aylıkken 6,5 kiloydu sadece anne sütü ile saatlerce ekmek isterdi bende her istediğinde emzirdim . Sadece çarşıya pazara falan giderken sütümü sağıp anneme bırakırdım uyanırsa versin diye . 2,5 aylıkken meme reddi başladı ve 6 ay olacak hala geçmedi. Kilosu iyi diye sevinirken meme reddinden dolayı kilo almaz oldu.ebenin kızması saçma olmuş doktor bana çok iyi kilo almış ne yapıyorsan böyle devam et benim tavsiye vermeme gerek yok demişti.