sedefyldrm06 Neden mama veriyosun kilo alması için mi? Şunu söylim herkes kilolu bebek ister. Ancak bu anne sütüyle oluyorsa. Anne sütüyle olan kilo bişey yapamazsın ama mama veriyosan ısrarla ve kşlosu varsa sen davetiye çıkarıyosun. Bebeğim 1 ay 23 günlük 5800 ve bu 3 aya ancak 6.5 olur. Ama emiyor mama versem alır günde 2-3 vs ama vermem. Sen 90 ml diyorsun ya onu bebeğim 3 öğünde anca içer. Biraz doktoruna danışman lazm