sedefyldrm06 Bugün asimiz vardı sağlık ocağına gittik oğlum 6.5 kilo olmuş ve ebe o kadar azarladı ki beni yani sizce çok mu fazla ya sadece gece yatarken bir kere 90 ml mama veriyorum onun dışında sürekli emziriyorum ay moralim bozuldu ya
marsiyen sedefyldrm06 Biraz fazla benim eltinin 3 aylık bebeği 7.5 çıktı obez sınırında diye uyardılar. Muhtemelen mamayı kesmenizi istemiştir.
Alyalina3 sedefyldrm06 biraz fazla gibi ya sanki bilemedim her bebeğin gelişimi farkli oluyor sağlığı yerindeyse cok önemli değil ama ilerisi için kızmıştır belki
Ogretmenannex sedefyldrm06 yani emiyor çocuk neden mama verme ihtiyacı hissettiniz acaba merak ettim . Kilo alımı fazla biraz mama gereksiz olmuş malesef
sedefyldrm06 marsiyen aynen mamayi azaltarak keselim dedi ama zaten günde bir kere veriyorum o da gece yatarken
sedefyldrm06 Alyalina3 evet gelişimini olumsuz etkiler dedi dönmesi gereken zamanda dönemez emeklemesi gereken zamanda emekleyemez dedi
sedefyldrm06 Ogretmenannex evet emziriyorum ama sürekli emmek istiyo ve emerken sadece iki üç kere yutkunuyo doydugunu düşünmüyorum bi kere sütümü sagdim iki göğsümden toplam 30 ml süt çıktı onun için mamaya başladım
semasyy sedefyldrm06 maşallah sütünüz varsa ve emziriyorsanız neden mamaya ihtiyaç duyuyosunuz ki kilosu iyi anne sütü obez yapmazmış ama mamayı kesin bendce 4. Aylarda red yaşanabiliyor memenizi reddetmesin ayrıca hemşirenizi değiştirin azarlamak nedir kimse beni azarlayamaz
suheyla92 semasyy red yasanacak olsa yasanirdi simdiye kadar ben de ayni sekilde gece uykusuna gecmeden bir kez veriyorum farketmeden rutinimiz oldu artik biberonun bitmesine yakin gozler kayiyor rahatca gece uykusuna geçiyor.
sedefyldrm06 semasyy çocuğun doydugunu sanmıyorum emzirirken iki üç kere yutkunuyo sonrada çığlık çığlığa agliyo geçenlerde sütümü sagdim iki göğsümden toplam 30 ml süt çıktı 😔 semasyy
2cocuklumom sedefyldrm06 ay ne alaka ya benimde erkek sadece anne sütü alıyor 7 kg çıktı hiç bişey demediler gayet iyi dediler
suheyla92 sedefyldrm06 gece yatarken bir kere veriyorsaniz 60 ml verin zaten emiyor doymazsa kalkar emer. Ben de yatarken bir kez mama veriyorum uykuya gecisini hızlandırıyor diye ama 60 ml
Rwerdst suheyla92 4.ayda atak var. Bu kadar sert bir üsluba gerek yok. Kaldı ki meme reddi bile yaşanıyor. 4.ayda çocuğunu tanıyamaz oluyor insan. Rutinler 4.ay atağı sonrası oluşur. Şuan bir rutin oluşmaz yani. Doğum kilosu kaç bilmiyorum ama eğer 4 altıysa mamayı kesmeniz lazım. Yoksa obez olur ve saatli beslersiniz bu şekilde. Ya da 90 değil daha az vermeniz gerekli
bimuallime Melikemg Üzülme ilk bebeğim hep öyle tam normal aralıkta olurdu şuan 4 yaşında o zamanında obez olan bebekler atlayıp zıplayamıyor benimki düz duvara tırmanıyor. Kiloyu değil boyu takip edin
[silindi] Melikemg ilk üç ay çok kilo alınıyor sonra zayıflıyor zaten hareketlenmesinden boyuna gitmesinden dolayı
Pera48 sedefyldrm06 ortalama bebek kilosuna göre bebeğiniz 6 aylık iken doğum kilosunun 2 katı olması beklenir, sizinki daha 2 aylık max 4 doğmuştur yani. Biraz fazla gibi kilosu
Melikemg Pera48 anlamadiysaniz anlatayım hanfendinin dediğine göre dedim ben size değil zaten bebekler 6 aydan sonra her ay 1 kilo almıyor 200 gram ile 500 gram arası aliyor
lohusaserbeti sedefyldrm06 benim 2 arkadaşım var yeni doğum yapan erkek annesi onların da bebekleri iri. Ama birisi şeker hastası
Deletedmom_98 sedefyldrm06 Fazla değil. Onlar sinirlerini çıkarmaya adam arıyor bir halta yaramadıkları için.
Dlnedz1001 Deletedmom_98 hasta olduğunuzda kendi teşhisinizi kendiniz koyun,iğnenizi kendiniz yapın olur mu sağlık kuruluşlarına gidip muayene olmayın kalabalık yapmayın bi halta yaramıyorlarsa
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_98 oğlum düzeltmiş 3 kronik olarak 4 aylıkken 7500 kiloya yakındı çocuk doktorları kilosu çok fazla üst sınırda demişti. Bir çocuk doktoru bu ne kilosu çok fazla obezite olur demişti bana da 🤷♀️
Aryamlinamom sedefyldrm06 bebeğinizin doğum kilosu kaç, ayrıca ne demek azarladı bu hakki nerden bulmuş anlamadım
sedefyldrm06 Aryamlinamom oğlum erken doğdu 37 haftalık 2820 gram dogdu. Bugün de çocuk doktoruna gittik çocuğun babası kalıplı mi diye sordu evet yani baba tarafı baya masallahlari var genetiğe bağlı günde bir kere verilen mamayla alakası yok çocuğun kilosunun dedi valla kafam karıştı