erdemirr
Sağlık ocağında ki doktor ve hemşireler anca insanları panikletmeyi biliyor.. Benim oğlumda da dediğim gibi ayak bileğinin orda var doktorumuz gördü hatta aaa doğum lekemiz varmış burda dedi yAni doğum lekesinde de nediye korkutmuşlar sizi anlamadım valla o doktoru siz telaş yapmayın