eleftwins sez3510 ikizlerimin her ikisinde de sol kaşlarının üstünde kırmızı doğum lekeleri var birde diğer kızımın üst dudağında kırmızı beni var 😄
Antalya0703 sez3510 oğlum doğduğunda göz kapakları pembeydi gören doğum lekesi dedi 6.ayından sonra geçti sağ bacaktaki pembe renkte doğum lekesi kahverengiye dönüştü gören soruyo çocuğu morarttık sanıyolar büyük bi lekesi var geçeceğini sanmıyorum
biraslananasi sez3510 bizimkine sünnetten sonra uyuşturma ignesinin yeri kaldı kahverengi doktor geçmez büyük ihtimalle ben gibi kalır dedi doğum lekesi sayılmaz herhalde 😂
Bilgem2009 sez3510 benimde kızımın bacak bileğinde var iki tane morarmış gibi duruyor doktor geçer dedi ama bilemiyorum
ylmzelay sez3510 miniğimin göz kapağı ve kaşlarının arasında var doktorumuz geçeceğini söyledi geçmese de o iyi olsun yeter nasılsa bir çözüm bulunur
leylatlbs Bahardp benimki de 4. Ayına girdi ama hala aynı bi silinme yok sanırım anne hamileyken çok muz yerse oluyormus öyle bişey duymuştum ben kilo yapsın diye yiyordum 😀
merve20111922 sez3510 benim kızımda mongol lekesimi diyorlarmış kuyruk sokumunda vardı şuan 1.5 yaşında duruyor hala
-Livasmom- thequeinofthemother benim kizimda da vardi goz kapaginda kirmizi pembe gibi ilk dogdugumda 2. Aydan sonra açıldı iyice rengi 1 ay sonra tamamen gider
delirmeceler sez3510 kalçasının üzerinde nohut tanesi kadar ben var geçecek birşey de değil ama hamileyken çilek yeme demişlerdi büyükler kızımın göz kenarları ve alnında kırmızılar vardı adını unuttum onlar 1,5 yaşında tamamen yok oldu
Tansuuar sez3510 benim bebeğimde doğum lekesi yok ama kardeşim doğduğunda burnunda vardı kocaman kırmızı büyüdükçe geçti izi bile yok
Annepre8- sez3510 ilk kızımın alnında vardı 5 yasında aglayınca cıkıyor ıkıncı de de var aynısı zamanla azalır dra bıle sormadım
Cemre_61 sez3510 oğlumun göz kapaklarında ve ensesinde somon lekesi vardı şuan 3 yaşına yeni girdi ama bayadır o lekeler yok zaten doktor büyüyünce geçer demişti geçti poposunda çilek lekesi var ama o geçmiyor bende çok seviyorum onu 😍🥰
Damla_eflin sez3510 Oğlumun boğazında ve poposunda çilek lekesi var 2 buçuk yaşında ve doktorumuz aldırmadiginiz sürecek kalıcı birşey dedi ve aldırmak istemiyorum zatende aşırı hoşuma gidiyor çünkü
Orenda_ sez3510 Benim miniğimde de var iki tane biri sol omzunda biri sol ayağının arka tarafında bayılıyorum çok çok öpüyorum oralarından😍♥️
kymt86 sez3510 merhaba benim bebegimdede var goysunde hemonjion denilde dokyor ayrintili utroson istemisti bunun icin ic organlarina bakildi ama temiz cikti sukur ilk zamanlari buyumustu ama simdi13 aylik biraz kuculme var azaliyor .
defne24- sez3510 benimde 3 aylık bebeğim var göğsünde mor renkli leke var mongol lekesi dedi doktor geçebilirmiş bendede var göğsümün altında