Birdunyabircennetannesi sez3510 Mongol lekesi var Doğduğunda poposu mosmordu Şuan 3 yaşında hala var ama rengi açıldı Bide dizinde bir kahverengi lekemiz var Hastalıktan şüphelenmişlerdi onun için ama çok şükür doğum lekesiymiş
Birdunyabircennetannesi begonvi 3 yaşında hala var Endişe etmeyin normal bir durummuş Doğumda doktor kanama alanı oluşmuş şu bu diye korkutmuştu Kaç doktora gösterdim normal dedi
Derya0655 sez3510 oğlumun göğüs altında var 1 yaşında ama geçmedi. Bildiğim kadarıyla doğum lekesi geçmiyor
NatashaRomanoff sez3510 babamın boynundaki leke benim bacağımda var. Kızımında sırtında yeni çıkıyor. Doğduğunda yoktu. Aynı leke 🥰
Yigit_Yagiz_Moms sez3510 benim oğlumun belinde vardı 5 sene sonra geçti. Lekenin koyuluğuna göre değişir süresi
buraydef sez3510 Kızımın bacağında ve kolunda var belirginde ama doktor geçer diye birşey söylemedi Yegenimde bacağında vardı şuan 5 yaşında hala duruyor ve o büyüdükçe lekede büyüyor Geçeceğini zannetmiyorum canım
kubraesin sez3510 somon lekesi geçme ihtimali var, ama geçmeyip hafif solarak ömür boyu kalabilir. Alnında, göz kapağındaysa çoğunlukla geçer.
Aslicamm sez3510 alın bölgesinde kızarıklık vardı o büyüdükçe geçti gerçekten şu an 2 yaşında ama göbeğinin altında kahverengi doğum lekesi geçmedi geçmez herhalde o
bisakinol sez3510 oğlumda var kuyruk sokumu ve poposunda mongol lekesi dedikleri lekeden 9 aylık oldu hala duruyor hafif renginde açılma oldu sadece
bisakinol sez3510 aynı zamanda alnında gül diyoruz biz kırmızı bir leke car ağladığında falan belirginleşiyor
etuerk sez3510 oğlumun sırtında var zeytin kadar siyaha dönük rengi. Geçmez ama ilerde isterse sildirebilir dedi doktoru. Bence sildirmesin tabi çok hoş duruyor
Bahardp leylatlbs benim bebeğiminde poposunda morluk var 2 tane falan. Bize de geçer dediler şuan 5 aylık
leylatlbs Bahardp benimki de 4. Ayına girdi ama hala aynı bi silinme yok sanırım anne hamileyken çok muz yerse oluyormus öyle bişey duymuştum ben kilo yapsın diye yiyordum 😀
Beratim17 sez3510 biz 1 yaşındayız geçmedi 2 tane doğum lekesi var. Kalsın önemli değil ki onlar sağlıklı olsun yeter. Görünmeyen yerlerinde var çünkü
btlbsr sez3510 alnında var doktorumuz 2 yaşa kadar geçer dedi. 21 aylık baya azaldı. Yenidoğan zamanı da dışarda hangi anne görse benim bebeğimde de vardı büyüdükçe geçiyor endişelenme diye yanıma geliyorlardı kafelerde filan. Kafası bedeni büyüdükçe silikleşiyor. Canlar sağ olsun. Gerisi hallolur ☺️
benaslindayohum sez3510 büyük kızımın sol göz altında hemanjiom, ensesinde doğum izi var, küçük kızımın ensesinde kırmızı doğum izi sırtında da kahverengi leke var 🥲 neden olduğu hakkında en ufak fikrim yok malesef