sez3510 göz kapaklarının ikisinde kaş arasında ve enseye yakın yerde gül yada çilek var mevsimi geldiği zaman belirgin oluyor mevsimi geçtiğinde gidiyor ama bizi rahatsız etmiyor çokta yakışıyor şuan 4 yaşında kızım mevsimi geldiğinde aynaya baktığında aa anne bu ne diyor çilek diyince seviniyor🥹