O1Anne ilave bir not daha yeşil reçete ile satılan psikiyatrik ilaçların bağımlılık yapma olayı var. Doktorunuz direkt size yeşil reçeteli bir ilaç vermez bence. Diğer ilaçlarda öyle bir şey olmaz kafanıza göre kullanmazsanız. bence insanların bağımlılık dediği düşünce yapısı değişmediği için yani paralelde psikoterapi alınmadığından ilaçlar bitince eski halinize bir süre spnra dönme ihtimalinizin olması. Bu durumda insan tekrar o ilaçları arar yani.
İlaçların iştah açma ya da kapama gibi etkileri olabiliyor. Benim iştahım çok kapalıydı o dönem depresyon vs etkisi olabilir. Dr ilk verdiği ilacı anafranil i iştah açar diye verdi ama öyle aman aman da iştahımı açmadı benim. Belki biraz da yapı meselesidir.