O1Anne sek_kahve bıraktınızmı sonra peki bağımlılık yapıyor diyen de var eşim mesela kullanma bağımlılık yapar diyor başka çaremde kalmadı
newmom23 O1Anne Sıkıntınız nedir acaba bende kendimi doğumdan sonra hiç iyi hissetmiyorum gitmeyi düşünüyorum 😔
O1Anne newmom23 17 yaşında başladı benimki aslında kendine ve dünyaya yabancılaşma iç sıkıntısı kötü senaryo ve düşünceler doğumdan sonrada nefes alamama aşırı korku endişe başladı arabaya binince bile kalbim sıkışıyor
sek_kahve O1Anne doktor kontrolünde bırakmazsanız sıkıntısını çekersiniz ama o da yine max 1-2 hafta sürüyor. Ayrıca bağımlılık yapar diye psikolojik tedaviyi ertelemek hiç mantıklı değil, neden huzurlu geçirmek varken ızdırap içerisinde geçiresiniz zamanınızı değil mi?
newmom23 O1Anne Yaa benimde doğumdan sonra başladı maalesef.Hiç bir şeyden mutlu değilim.Sizin bebeğiniz ne kadarlk?
cekikveannesi O1Anne terapi alın en iyisi o ben terapi ile 2 ayda çözdüm uygun bir psikolg da var Adem Güneş çok tavsiye
Muhammet O1Anne merhaba bende 20 gunluk lohusayim dayanamadim ayni sizin gibi smdi ilac kullaniyorum hemde emziriyorum
O1Anne sek_kahve evet bende böyle düşünüyorum bu şekilde kendime ve eşime bebeğime zarar veriyorum mutlu değilim umarım faydası olur bi nebzede olsa
Nikita O1Anne hayır ama kullanan birçok akrabam oldu. Başta sürekli ve yüksek dozlarda başladılar. Zamanla azaltıldı. Son aşamada sadece atak anlarında yardımcı olacak şekilde ilerliyorlar.
sek_kahve O1Anne olur olur, düzenli kullanın yeterli ama dediğim gibi ilk birkaç hafta alışma süresidir. Bu ne ya daha kötü hissediyorum ne biçim ilaç bile diyebilirsiniz. Ama bırakmayın, devam edin alışacaksınız