O1Anne Öncelikle geçmiş olsun sesli klavyeden yazdığım için Yanlışlarım olabilir kusura bakmayın eşimin amcası Bu rahatsızlığa tam da sizin yakalandığınız zamanlarda yakalanmış ama çok üzerinde durmamış ailede bilinçsiz ergenliktir gençliktir diyerek hep örtbas edilmiş son dört yılda bayağı baya Çöktü doktor çok geç bile kaldığını söylemiş onun da şiddetli anksiyete herkesten şüphelenme dış dünyayla bağlantısını kesme kimseyi görmek istememe kimseyle konuşmak istememe sürekli uyumak isteme bu şekildeydi ama ilaclarini dört senedir düzenli kullanıyor hatta bir ilacını yaklaşık 3.04 aydır kesmiş durumda ve gayet iyi eskiye nazaran çok çok iyi bahsetmek istediğim şey lütfen ama lütfen beklemeden doktora gitmeniz çünkü bekleyince geçebilecek şeyler değil daha da ilerleyebiliyor eşimin amcası son zamanlarda artık hiç yemek bile yiyemiyordu şu an bir çok durumu atlatmış bulunuyor tekrardan geçmiş olsun sesli klavyeden yazdığım için noktalama işareti kullanamadım yazım Yanlışlarım olduysa kusura bakmayın