balmom marsiyen agzimizintadikacmasin lidokain alpsmother_ tuzludakota Ecemsultan tubasd marsiyen Deletedmom_116 aslında bunu da beğendim ama yemek tabağı yok o yüzden eledim
agzimizintadikacmasin balmom seramik bu canım makine de de yıkasan elde de yıkasan bir süre sonra soyu lur bak bence farklı modeller bak🌹
marsiyen balmom Bunlarında kenarı kıyısı hemen atıyor ufacık kırık oluşuyor vs öyle kullanmak da kötü oluyor.
balmom agzimizintadikacmasin evet bende çok beğendim bunu ama işte yemek tabağı yok biri yazmış ya 😅 çorbadan sonra tatlıya mı geçecez diye 😅😅
agzimizintadikacmasin balmom ahahaha😆😆 yemek tabağı birşey uy durursun ya bu çok şık kaliteli şimdi kim görse bayılıyor bu tabağa 🥰
Deletedmom_116 balmom blue blanc tarzı seviyorsunuz sanırım, Karaca New blue odssey adlı takımına baktınız mı? Bende var çok severek kullanıyorum.
agzimizintadikacmasin Deletedmom_116 bayılıyprum o takıma ama alıp da kullanmam kıyamam ki 🌹 takımın makamı var bence 😁
Deletedmom_116 agzimizintadikacmasin ay ben alırken kesin sıkılırım ama diyerek almıştım 3 senedir kullanıyorum hiç sıkılmadım. Cidden garip bir havası var takımın.🙈 Ben sizi ağırlayabilsem keşke.♥️
agzimizintadikacmasin Deletedmom_116 sanat eseri gibi al bak bence yemek yerken o da bir koltukta oturmalı bunu hak ediyor 🤭 ayy çok teşekkür ederim ne güzel düşüncelisin💐