balmom Kızlar iyi akşamlar 🌸 günlük kullanacağım bir yemek takımı arayışındayım bu nasıl sizce kullanan var mı?
tubasd balmom güzel ama yaldızlı olmasın bence sık sık makinaya gireceği için sıkıntı olabilir birde seramikmi onlar seramikler makinada sürekli sıcak suya gireceği için üstünde çatlama yapabilir
balmom Deletedmom_116 aslında çiçekli modellerde illa bi eskiye gibi oluyor bende düzlerden sıkıldığım için azcık renkli olsun istedim
balmom marsiyen agzimizintadikacmasin lidokain alpsmother_ tuzludakota Ecemsultan tubasd marsiyen Deletedmom_116 aslında bunu da beğendim ama yemek tabağı yok o yüzden eledim
balmom marsiyen öyle mi diyorsunuz , sade var porselen ler de de sıkıldım sanki düzlerden 🙈 bi de pahalı
tuzludakota balmom seramikler makine yıkandıkça kötü bi hal alıyor bence paranızı boşuna vermeyin porselen en iyisi
marsiyen balmom Bunlarında kenarı kıyısı hemen atıyor ufacık kırık oluşuyor vs öyle kullanmak da kötü oluyor.