agzimizintadikacmasin Deletedmom_116 sanat eseri gibi al bak bence yemek yerken o da bir koltukta oturmalı bunu hak ediyor 🤭 ayy çok teşekkür ederim ne güzel düşüncelisin💐
balmom agzimizintadikacmasin cnım bu takımın kasesi çok mu büyük yorumlara öyle yazmışlar sanki, yani sulu yeğe iyi olur mu
Deletedmom_116 balmom oha ya kesin Karaca’nın sitesinde yoktur, fırsatçılar da o fiyata koymuşlardır.🙂
Diclle balmom Mavili bir yemek takımı istiyorsanız eğer Porland Ege yemek takımını önerebilirim, kullanıyorum.
Unicorn67 balmom bunlar pek kullanışlı olmuyor makinada sorun oluyor bı sure sonra çatlak gibi izler falan çıkıyor paranıza yazık olur
agzimizintadikacmasin balmom çorba kasesi için mi diyorsun sulu yemeğe iyi olur mu diye hani o şekilde kullanmak istersen kullanabilirsin normal çorba kafesine göre büyük tü. Karacanın çorba kaseleri genel olarak diğer karelerden bir tık büyük zaten