Zezgit Baloglum19 özel bi klinikle konuştum canım özel odada yapıyomuş lokal ile. Baya kafama yattı. Ameliyathaneye falan giremem ben zaten doğumdaki o ameliyat soğukluğunu hala atlatamadım. Özel klinikte yaptırırım valla
Baloglum19 Zezgit kesinlikle en mantıklısı canım lokal olması inşallah ağrısız acısız olur kurtulur sünnetten 🙏sonrasını zaten hissetmiyorlar korkmayın
Yigitinnannesi Serymutlu sargıyı ne zaman açıyorlar peki kendiliğinden mi çıkıyor yoksa ertesi gün doktor çıkartıyor mu?
Serymutlu Yigitinnannesi sargi yapmadiklar ki iyileşmesi icin acik olmasi gerekiyormus sadece kahve bardagini kesip koyup bezini bagliyorduk birde 1 hafta kendim pansuman yaptim 8.gunun sonunda banyo yaptirdik ve iyilesmisti bile 🙋♀️
Serymutlu Yigitinnannesi dikisleri soruyorsaniz onlar kendiliginden düsüyor 🙋♀️ ilki 1 hafta sonunda dustü son dikisi 1 ay sonunda dustu ama hic sorun teskil etmedi bize ✌
BebekBatur Yigitinnannesi iki aylıkken yaptırdım iğne olurken ağladı lokal olduğu için emzirdim sakinleşti ameliyat 10 dk sürdü ilk gün huysuzdu sadece sonra normal hayatına döndü
Yigitinnannesi BebekBatur bizimkisi ağlarken ne meme alıyor ne emzik sadece uyanınca emiyor uyuyacagi zaman da emzik alıyor bidaha asla emmiyor
Daghanbatin CZB peki aç kalma durumu nasıl oluyo benım bebek 2 saatte bir mama yemezse kıyameti kopartır daha 4 aylık bende 4 ay asısından sonra yaptırcam sunnet yani 5 aylıkken
CZB Daghanbatin lokal anestezi olduğu için beslenmede hiç sıkıntı olmuyor sünnetten önce yada sonra hemen besleyebilirsiniz
Pantone Yigitinnannesi ben 24 günlükken yaptırdım hiç pişman değilim daha fazla büyümeden yaptır canım. İstanbulda oturuyorsa Ümraniye ümran tıp merkezi ümit hanım tavsiye ederim 250 liraya yaptırdık. Sünnet kilodu aldım e bebekten. Doktor çok önemli.
Esokya Yigitinnannesi bizde 4 aylık olduk bende sünnet yapmak istiyorum ama kayinvalidemler izin vermiyor onları dinlemelimiyim
Serymutlu Hulya12 anneyi yada anne dayanamiyorsa baska 1 kisiyi.ıçeri alıyorlar sunnet sirasinda oyalamak gerekiyor ağlamasın diye birde tutacak biri gerekiyor 🙋♀️ ben kendim girdim yarim saatten biraz fazla sürdü 🙋♀️
FatosYK Yigitinnannesi 1.5 aylık sünnet ettirdik. Sadece ilk gün çok agladı oda bezini açınca sustu akşama kdr açık kaldı. İşedi hep falan ama hiç önemli değil canı yanmasın yeter ki Gece bez bagladık sonraki gün iyileşti cok şükür 😊😊