Bende 7 günlükken yaptırdım sadece sünnet olurken hareket etmesin diye kollarını tuttukları için çok ağladı. 20 dakika falan sürdü ve sonrasında sakinleşti bi sıkıntımda olmadı 2 3 gün içerisinde iyileşti erken yaptırdığıma çok memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum.