Üç hafta oldu biz yaptıralı da 7 aylıkken oldu ağızdan hafif bi gaz koklatacaz dedi doktor genel anestezi yani ilk uyanırken bir saat kesintisiz aynı şekilde ağladı ayıkma ağlaması dediler üç saat daha aç kalacak dediler tabi öncesinde de 12 saat aç kalmıştı o yüzden ağladı karnı doyunca bir daha da ağlamadı gecesi de normal di çok hareketli bir bebek sürünüyor sürekli ağrsı olsa sürünürken ağlar dı korkmayın yani sadece açlığa dayanamıyorlar ha bi de biz damar yolu açılırken çok zorlandık sünnetten çok o yordu oğlumu bulamadılar bir türlü elleri kolları ayakları hep delik deşik olmuştu yine serumu da çok çekiştirdi hastaneden çıkana kadar