Oğlum 5ay 10 günlük. 1 hafta önce sünnetini yaptırdık. Ben çok stres yapmştım ama boş yere yapmışım çok rahat oldu. Lokal anestezi ile yapıldı sadece uyuşturmk için iğne vurulurken ağladı. Sonrasında emzirdim uyuşmasını beklerken sakinleşti. Sünnet sırasında da yanındaydık. Babasıyla birlikte oynattık dikkatini dağıttık zaten hissetmediği için oyuna daldı. 15-20 dk sürdü. Eve geldiğimizde uyuşukluğu açıldığında çok ağladı şurup verdi doktorumuz (dolven) ve fucidin krem verdi. Şurubu 2 gün kullandık kremi hala sürüyoruz alt açtığımızda ve her alt açmada bol su ile yıkadık. Şu an dikişler düşmedi ama ağrısı sızısı yok. Hiç geciktirmeyin çok büyük rahatlık gerçekten.