suheyla92 Ah çok teşekkür ederim. Bu postu yazdığımda hastalığı o kadar dibine kadar yaşıyorduk ki. 2 haftadır çekmediğimiz kalmamıştı. Önce alerjik anaflaksi geçiriyordu hastanelik olduk, sonra bu enfeksiyon derken kendimi bitik hissettim. Uykusuzluk, evdeki hastalık havası, oğlumun sürekli ağrıyla ağlıyor olması… beni düşüren sanırım bunlar oldu. En son da kendimi ilaç için ağlarken buldum. Sonraki gün çok daha iyiydim, zorundayım kötü bir şey vermek için zorlamıyorum. Ondan sonrasında yine zorla ama kendim daha sakin verdim. Bugün de çok şükür sonlandırdık ilaçları❤️