ugrakyagiz öyle meyvesuyu falan vermiyorum ama bugün dışarıda kahve içtik. Hep o bardaklarla bir şeyler içmek istiyor diye ona koydum. Öğğğğğ dedi. Bir fırt bile almadı 😂 Bizimki hem yemek yemiyor, hem ilaç içmiyor, hem bezini aldırmıyor, hem üzerini değiştirtmiyor. Her şeye cevap koca bir hayır 😂 pes ettim bu arada ilaç mevzusunda. Bu akşam son ilacını verdim, sabah doktoruna götürüp başka bir yolu varsa onu isteyeceğim