Laydaren doktor içmesi gerektiğini söylese ? Benim kızım da aynı anlattığınız gibi. Hiç ama hiç abartmıyorum 1 saat ağlayarak yalvarmıştım ilaç için. O ağlıyordu ben ağlıyordum yerlere yattım artık sinirden. Ne telefon kalmıştı ne sehpa oda da. Eşim bile pes edip kendini mutfağa kilitlemişti saçımı başımı yolmama rağmen içirememiştik. Herkes seferber oldu anane, dede, en sevdiği arkadaşı, en sevdiği akrabalar ama yok bi türlü olmamıştı. Hala daha hava verdirmez mesela. Şu an 4 yaşında 1 hafta önceki hastaneye gidişimizde doktor yüzüne bakarak çat çat söyleyince görünce direk krize girdiği antibiyotiği ağlamadan, reddetmeden bitirdi. Nazları bize geçiyor doktordan da korkuyorlar gitmek istemiyorlar doktor iyi bir tercih olabilir.