Tek çocuk hiç çocuk düşüncesine katılmıyorum. Oğlum 6 yaşına geldiğinde anca rahat ettim. O zamana kadar gayet zor bir çocuktu. Ve nasıl karar verdiysem beni ne dürttüyse ( rahat battı herhalde 🙄) korunmayı bıraktım, şimdi ikinci oğlum 4,5 aylık ve herşey başa sardı evet iki çocuk daha zor ama tek çocuk da hiç çocuk değil bence. Not: küçük oğlum daha da zor 🤪