Aaa iki çocuk da bana göre hiç çocuk napacauk şimdi:)
4-2-1 yaşlarında üç bebem var
Hiçbir zaman tek çocuk hiç çocuk diye düşünmedim. Ama en çok ikinciye adapte olurken zorlanıyor insan bu da bir gerçek. Üçten sonrası biraz şey oluyor; gelsin hayat bildiği gibi.
Hiç çocuğu olmayanla olan bir olur mu🥀