Ayseee60 Kızım 1.5 yaşında, oğlum 2,5 aylık ve o kadar zor geçiyor ki günler anlatamam tarifi yok. Oğlum doğmadan öncede kzım için böyle derdim ama şimdi anladım ki tek çoçuk hiç çoçukmuş, lüksmüş arkadaslar aslında hiçbir zararı yokmuş🤣
delirmeceler Ayseee60 ben olaya direk ikizlerle başladığım için sizi anlıyorum ama tek çocuk hiç çocuk kelimeside sadece ilk bebeği sakinler için söylenebilir valla 1 çocuk var 5 çocuğa bedel halede getirebiliyor
babyyyy1 Ayseee60 iki çocuk zor olabilir ama tek çocuk da hiç çocuk değil benim 1 oğlum var ama akşama kadar onunla ilgilenmekten akşam pertim çıkmış oluyor
Ayseee60 delirmeceler işte kızım da öyle ona rağmen hiç cocukmus dıorum sanırım çok zorlandığım için😃
Ayseee60 gokceege acele etmeniz gereken bir durum yoksa bence beklemelisiniz elbette karar sizin ama. İlk çocuk çocukluğunu yasayamıyor malesef tam ilgi, oyun zamanı istemeden de olsa bölünüyor hersey ve anne bu durumda psiklojik olarak çöküyor
Ayseee60 babyyyy1 benim kızımda öyle inanın herkes der oğlan çocu büyüttük bunun gibi değildi diye 😂 buna rağmen dıyorum çünkü iki çoçuk ğerçekten çok zorrr
Serapsfb Ayseee60 heralde ya tek cocukta nolucak sanki istedigi kadar yaramaz olsun smdi linclenirim ama gercekten oyle :) ikizlerim var bu arada
Ayseee60 Serapsfb aynen oyle kızım yaramaz kelimesinin daha üstünde tanımlayacak bir kelime bulamıyorum ona rağmen tem çoçuk hiç çoçukmus
Sevvl Ayseee60 tek çocuk duygusunu hiç yaşayamadım ikizlerim var ama avm de bir kadın benim ilk 2 kızım tekti sonra ikiz oğlu olmuş dediki bir gün tek çocuğun olduğunda diyeceksin ki bu neymıs sen zorundan başladın şanslısın ama ben sonradan ikiz olunca çok zorlandım dedi ama ya ikinci de ikiz olursa😂😂
Mrvll Sevvl tek çocuktan sonra 2 bebeği olmuş. Ama tek çocuk bu demek değil ki. Sizin de ikiz bebeğiniz var Allah bağışlasın. 3. Bebeğinizin tek olması gibi bir ihtimaliniz yok. 3. Bebeğinizde 3 çocuklu bir annesiniz tek değil 😅
defnemomm_ Ayseee60 5 buçuk yaşında kızım ve 2 aylık olmasına az kala ikinci kızım.. 😤😤 deliriyorum artık uykusuzluktan eve hapsolmaktan sürekli besikte sallamaktan 😓😓
Ayseee60 defnemomm_ birde kızınız büyükmüş Allah bağışlasın. Kızımın da oğlumdan farkı yok nerdelse diyebilirim
kanalize Ayseee60 o yüzden ölene kadar tek çocuğu savunuyorum kendim için bakabilen istediği kadar yapsın kızım zor bir bebek ve benim psikolojim ikiyi kaldırmaz Allah yardımcımız olsun 🥲
Ballilokmam11 Ayseee60 yani aralari yakın olduğu için böyle zorlanmış ve o kanıya kendinizi inandirmis olabilirsiniz ama napalm tek çocuğumuz var diye bizde kafa rahat takilmiyoruz yada akşama kadar yatıp dinlenmiyoruz gece sabaha kadar kesintisiz uyku uyumuyoruz şu olaya gıcık oluyorum siz 2 çocukla zorlanirsinix ben tek çocukla zorlanirim bir başkası 5 çocukla zorlanmaz
atesarp Ballilokmam11 o kadar haklisin ki bir örnek vericem bayramda kuzenimin esini ilk kez gordum 4 cocuklari var yaş aralari en fazla 1.5 cocuklar o kadar sakin ki oturduklari yerden kalkmadilar en buyugu 9 yasinda bi de benim bebeye baktim ciyak ciyak kız dedim masallah ne sakinler öyledir benim cocuklarim dedi 😄 ama velakin gordugum birsey var ben uzerine su damlasa hoopp üst değis kustu hoopp üst degiş inan günde 10 kez hemde saati geldi mama yedir etkinlik yaptirmaya calis al karsina kelime dagarcigi gelissin diye kitap oku konus afedersin kötü benim kötüm ama cocuklarin üst baş peldir perişan burnu akiyor silmiyor yemek yiyorlar dökülünce oyle kaliyor üstleri degismiyor yansa kurtulamaz derler ya aynen o sekil acaba dedim kendi kendime biz ilgilenen ebeveynler oldugumiz icin mi bu kadar zor ve yorucu hersey 6 aydir tek cocukla perisan haldeyim ve cok ama cok zor bi bebegim var sinir krizi gecirdim daha bu sabah gece 2.30 da kalkti ve 14 saat oldu gram gozunu kirpmadi huysuzlugu cabasi sirf bu yuzden doktora goturdum ve doktorun dedigi sey şu kendisininde yeni bebegi var ve uyku egitimide almis dedi ki biz gelisimlerine katki saglayalim diye gün içinde o kadar cok uyarana maruz birakiyoruz ki ne gunduz ne de gece uykusu kalmiyor burda tercih yapacaksin ya gelisimini destekleyen ve uyuyamayan bi anne olacaksin ya da butun bunlari kesip keyifle uyumasini izliceksin o kadar mantikli geldi ki soyledigi şey eskiler beşige bağlar tarlaya gidermis mısıl mısıl uyurlarmiş deriz ya hep doktorun lafi bi nevi buraya cikiyor kimine tek cocuk zor gelir kimine 4 cocuk zor gelmez👍
Leylamoznur Ayseee60 11 aylık bi prensesim var ama kaç çocuğa bedel iştahsız uykusuz ağlak kucak ister
Ballilokmam11 kanalize ya kimseyi alakadar etmiyor zaten benim tek çocuğum bakarım ama asagilamalari tek çocuk hiç çocuk denmesi saçma geliyor bizde arka arkaya mi yapalım bebegim bebekligini yaşasın istiyorum onu hemen abla yapmak istemiyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayseee60 Evet ben de tek çocuk hiç çocuk diyenlerdenim. Tabii benimde ilki sakindi baya rahattım :)
delirmeceler Ayseee60 😊ben anlıyorum ama hiç çocuk değil ikizlerim olduğu halde böyle büyük bir cümle söylemem hele günümüz bebekleri için allah herkesin yardımcısı olsun
Ayseee60 Ballilokmam11 aşağılamak ne haddime estağfurullah fikrimi soyledim. Elbette ilk çocuk çocukluğu yasamalı istisna durumlar hariç olabiliyor böyle seyler. İkinci olduğunda anladım bende böyleymiş die ve oyle diyenlere hep hak verdim
kanalize Ballilokmam11 aşağılamak gibi düşünmeyin zorluktan dolayı onlara böyle geliyor mesela ben de yeni evli çocuksuz çiftler için ne güzel der imrenirim hep çünkü evliliğimin en güzel zamanları o zamanlardı
Deletedmom_112 Ayseee60 önceden tek çocuğun varken bu lafa gıcık oluyordum benim kızım 3-4 çocuğa bedel diyordum ama gerçekten TEK ÇOCUK HİÇ ÇOCUKMUŞ bunu ikinci doğunca anlıyor insan 😂😂
Ayseee60 Deletedmom_112 aynen bende oyle ve bunu paylasmak istedim. Oyle diyenlerin hepsine de hak verdim 😀
Nacafa Kendinize ait derdi niye abartma çabasına giriyorsunuz anlamıyorum siz benim ya da başka birinin çocuğunu gördünüz mü de tek çocuk hiç çocuk diyorsunuz. Dışarıdan eve ağlayarak, kıyafetim yırtılarak geldiğimi hatırlarım. benim derdim bana büyüktür sizinki size. Genelleme yaprak konuşmazsanız sevinirim
Ayseee60 Nacafa bu benim için dert değil öncelikle çok büyük şükür sebebi. Hepimizin çoçukları zor veya kolay günümüz bebekleri zor genelde. Benim kızımda öyle evde cıkmadığı tek yer tavan buna rağmen bu cümleyi kullanıyorum işin kinaye kısmı. Anlatılmak istenen iki çocuğun zorluğu. Genelleme yapıp ben sizi postun altına etiketlemedim, fikirinizi hiç sormadım. Post başlığı uygun değilse girmeseydiniz. Nacizane fikrimi paylastım
Alerjikrinit Ayseee60 iki çocuk zor deyin o zaman tek çocuk hiç çocuk değil, hangimiz çocuksuz gibi rahatız ki