gde3845 eylulkuyatsil bizim cam açık değil ya sadece oda 27 dereceyi geçiyo bile kolsuz zıbın alt pjama
eylulkuyatsil gde3845 benim bebisim 2 buçuk aylık daha canim en küçük bı esintide gazı çok fazla oluyor
dikkatbebekvar gde3845 27 derece mi? çok sıcakmış tulum giydirmeyin. Zıbın altına ince bi pijama yeterli bence.
ilkayeroglu gde3845 ben o derecelerde sadece zıbın giydirip üstünü bile örtmüyorum. Unutmayın soğuk değil sıcak hasta eder bebişleri.
livanurvealpinannesi61 gde3845 ben alt üst takım giydiriyordum o aylarda bu hava da üşümez hava sıcak
Ardenaden gde3845 bzm evde 27 26 derece kisa kol zibin alta pijama ustunede nohut battniue ortuyirm gece
1anne0 gde3845 ben de mutlaka uzun kollu ince bir üst giydiriyorum çünkü üstünü açıyor. Böyle penye tarzı ince şeyler sıfır kol zıbının üstüne
merve1997 Lac derecede nasıl giydirilmesi gerekir burada yazıyor çocuklarımız zaten fazla sıcakta huzursuzlanir
KuzeyinAnnesi03 gde3845 aşırı sıcak oğlum 25 derece de bile su gibi oluyor kesinlikle sadece kısa kollu zıbın giydiridim. Şuan bile 23 derece de uyuyor zıbın ve çok ince bı tulum var üzerinde kesinlikle çorap giydirmiyorum uyurken
gokceege gde3845 ben pijama giydiriyorum içine kolsuz zıbın uyuduktan sonra göğsünden kontrol ediyorum üşüyüp üşümedğini