gde3845 çoçuklar sıcağı sevmezler benim oğlum öyle en azından. İçerisi 24 derece falan tişört içine kolsuz zıbın ve altta ince pantolon ile yatırıyorum. Bende uyku tulumu giydirmiyorum ince örtü örtüyorum ana gece çoğunlukla üstünü açıyor. 15 aylığız bu arada