gde3845 Gece yatarken 27 derece oluyo odamız geçen gece kolsuz zıbın üstüne tulum giydirdim terlemiş dün de kısa kollu zıbın altına pijama alt böyle yatırdım terlemedi ama üşüdü mü acaba fikirlerinize açığım
delirmeceler gde3845 müslim kolsuz uyku tulumları var terletmede yapmıyor bir bakın isterseniz antalyaya gittiğimizde klimada açtığımız için biz öle yatırıyoruz
dikkatbebekvar gde3845 27 derece mi? çok sıcakmış tulum giydirmeyin. Zıbın altına ince bi pijama yeterli bence.
eylulkuyatsil Adana çok sıcak ama ona rağmen uzun kollu çıtçıtlı giydiriyorum ben canim ama pencere açık uyuyoruz çok sicak
gde3845 eylulkuyatsil bizim cam açık değil ya sadece oda 27 dereceyi geçiyo bile kolsuz zıbın alt pjama