Bizde beş aylık iken sünnet ettirdik şuan 19 aylık bir kısmı yapışık sünnet eden doktora götürdük sıkıntı olmaz dedi ama resmen şekil bozukluğu.. Başka doktora götürcem korkuyorum. O kadar basit bir işlem mi? Bir de siz hangi şehirde hangi doktora götürdünüz? Ben şehirdışında bir doktora götürdüm. O da ilgilenmedi.