zeka evet başımıza geldi maalesef çocuk doktoru kontrolde sıyırdı çünkü sünnet yapan cerrah 1 ay sonra kontrole gittiğimizde sıyırmamız gerektiğini söylememişti her şey çok iyi iyileşmiş dikişlerde düşmüş dedi yolladı. Neyse sıyırdı kızardı şişti krem verdi Furacin diye onu sürdük her alt açtığımızda ve günde bir kere duşta ya da kremle sıyırma yapmamızı söyledi. Şuan iyi sıkıntı yok iyileşti🙏🏼