eylemm09 canım doktorun belki söylemiştir ama ilk günler çok dikkat etmen lazım tekrar yapışmaması için. Ben alışkanlık haline getirdim sabah ve gece uykusundan önce zeytinyağ sürüp biraz aşağı yukarı oynuyorum deriyi gerdiriyorum ve o yapışan yerleri yağlıyorum güzelce