aleksandralarossa 2,5 yaşında oğlum var 2,5 yıldır uyku nedir bilmiyorum her ay bişeyi çıkıyor ya gündüze direnir ya geceye bi ara battaniyede bile salladık koca çocuğu bi dönem küçücük bebeklik beşiğinde uyudu bi ara balkona salıncak kurduk onda derken hiç kendi haline uyuyan bi çocuk olmadı şu anda ayağımda sallıyorum :) işin kötü tarafı 2 saat uyutmaya çalışırım 1 saat sonra uyanır benden başkasında da asla uyumaz . Bay bay night damlasını da aldım bi espirisi yok bence almayın