Kesinlikle bebekler anneyleyken çok zor uyuyorlar 2 yaşına gelecek oğlum hala uyku problemi yaşıyoruz gece 3 lerde 4 lerde uyuyoruz ama bir kere babam uyutmustu 5 dk da kayinvalidemle de öyle çabucak uykuya dalıyor bir de meme bağımlısı bir bebek beni görünce aklına direk meme geliyor zaten ondan da uyumak istemiyor ayriyetten bizim stresimiz bebeğe geçiyor gerçekten bütün gün çocukla perişan oluyoruz uyku işini de babalar halletse zaten her şey mük olur