aleksandralarossa
Ben de gece uyusuna gecirmek icin karanlik odadan2.30. 3 saat delirip cikardim.
Bu yetmez gibi, gece 2 ila 3 arasi hortluyordu, geri yatirmam yine 3 saati buluyordu. Uzun bi sure bi boyle devam etti.
Gunduz uykusunu uyudugu halde sana bahsettigim gibi biraktim.
Sonuç, max.yarim saatte gece uykusu, ve uyandiginda da hemen geri yatirabiliyorum.
Gun icerisinde eger gercekten cok aktif, ve cook yorulduysa, yorgunluktan yine gece hortlamalari oluyor🥲 ona da dikkat ettigim surece, uykusu daha uzun ve kaliyeli.