aleksandralarossa bizim doktor, ve takip ettigim bircok doktor gunduz uykusunun gelisimi icin gerekli olmadigini soyluyor .
Onemli olan gece uykusu.
Gecelrinin kaliteli olmasi adina gunuzu birakmak icin doktoruna bir daha danis derim🤗
Ya da farkli bir doktordan fikir al.
Normalde, 3 yastan sonra gunduz uykusu birakilir.
Benim kizim 2 yasiyla biraktik.
Kizimda yasadiktan sonra literaturun nekadar degisken olabilecegini anladim😅
Eger icine yine de sinmiyorsa, gunduz uykusunu one cek, ve azalt.