Gakkoyenge sscan40 diyetle hallettim diyet yaptım şu an yesem bile etkilemiyor ama hala yemediğim şeyler var tabii yoğurt gibi birde süt sanırım içmeyeceğim uzun süre
afbysg sscan40 maddi gücün varsa spaya götür çocuğu , onun haricinde Ben biogamia diye probiyotik damla kullanıyorum o iyi geldi d vştamainli Bşrde masaj yap gaz masajı benimki hafifledi 2 aylık
afbysg sscan40 birde her emzirmeden sonra muhakkak gazını çıkar Çıktı diye yatırma iki uç kere çıkıyor Çıkarmasan o alt gaz okuyor bır günün üst gazını üç gün çekersin
Yasemin4 sscan40 çok iyi anlıyorum bende artık dayanamıyodum o gaz yapar bu gaz yapar diye diye nerdeyse aç kalıyodum bebeğime de süt olmuyodu hem stres hem beslenememe çok yıpratıyor insanı. Ama bitecek emin olun anneyiz biz güçlüyüz🥺 herşey geçecek 🫂🤍
sscan40 Yasemin4 gerçekten şuan öyle neredeyse yiyeceğim şey kalmadı. Doktor yumurtaya alerjisi de olabilir yeme dedi kuru kuru kahvaltı yaptım peynir vs de yok. Haliyle 3.ayda çok az kilo almış bebeğim ve krizleri devam etti
sscan40 huzunkovankusu Ayy kaçıncı ayda bitti sizin? Evet biogai ve sab simplex. Sizin önerileriniz varsa ?
huzunkovankusu sscan40 4 aylık yeni bitti oğlumda da öyle olmuştu umarım sizin de öyle olur 🥹 Dr bize sab verdi. 8 damlaya kadar kullanabiliriz demişti 8 damla ondan veriyorum hala ama nolur nolmaz diye.
umutcuk sscan40 biz 5 aylığız hala cekıyoruz azalıyor büyüdükçe ama ılk başlarda çok acillık olurduk gazdan ayrıca kılıktı hala geçmedi gaz sorunumuz her bebek farklı 3 ayda geçen de oluyormuş 8 ayda geçen de bız gecelerı gaz sancısından hala uyanır sıcak havlu yaparız çok zor Allah yardımcınız olsun hepimizin
hayatg 11.aydan bildiriyorum, bebeğimin gaz sancıları hâlâ devam ediyor, elbet bir gün biter diye umut ediyorum, zaten ilk 3 ay kolik sancısı çekti, bugün 11 aylık oldu gaz devam…
Merve68681 hayatg o yediklerinden mi oluyor acaba genelde en kötü 8 aylık olunca biter.ablamın aşırı derecede kolik bir bebeği vardı ve 8 ay sürdü toplamda.öyle bir gazı vardı ki bebeğin karnı belirgin bir şekilde şişti 8 ay boyunca onunki bile 8 ayda geçti
Gakkoyenge NoyanAta_ ben direkt olarak süt ve süt ürünleri içeren her şeyi kestim eser miktarda bile olsa yemedim paketli gıda hiç tüketmedim kalsiyum desteği aldım paket içeriklerini okudum abur cuburların hepsinden süt vardı süt olmasa bile peynir altı suyu vardı almadım bizim alerjimiz hafifti o ara bebeğim çok rahatladı şimdi yavaştan açtım hafif olduğu için kolay atlattık 🌸
smy17 sscan40 canım 4. Ay da biraz daha rahatlıyorlar. İnan bu işin tek çözümü sabır ve zamanmış ben neler neler kullandım neler yaptım hiçbiri fayda etmedi. Gene arada oluyor ama eskisi kadar rahatsız etmiyor şükürler olsun 4. Ayın içinde böyle oldu ama 3. Ayda biz gene rahatsızdık hep
sscan40 smy17 Ay inşallah canım. Şimdi de azaldı ama bir türlü birmiyor bir gün oluyor akşama kadar ıkınıyor yine. Artık umudum 4.ayda
ayrilbacim sscan40 biz nasil geçtiğini bile anlamadık kendi hareketlendiğinde hepsi geçti şimdi kendi yapıyor biz bakınca da gülüyor 🥲
Merve68681 sscan40 erkek bir bebeğim var 4,5 aylık olana kadar gaz sorunu belirgin bir şekilde devam etti.sonrasında hissedilir şekilde yavaş yavaş azalmaya başladı.
sscan40 Merve68681 Bak kesinlikle hissettim geçen hafta resmen kendi emerken çıkardı falan tatlı tatlı bir his geldi ulan fasulye bile yiyebilir miyim artık dedim😂 Sonraki hafta pat başa döndük. Hayır farklı bir şeyde yemiyorum, galiba azalması bu demek bir iyi bir kötü doğru mudur