sscan40 Kızlar 3 ay 20 günlük olduk hala gaz sorunumuz bitmedi. İki gün iyi gidiyor heh bitti diyoruz tekrar başa dönüyoruz. Nasıl bitiyor yavaş yavaş mı yoksa pat diye mi geçiyor nasıl sancısız olacak artık🥺🥺🥺
tantuniayrangerisiyalan sscan40 biz çok gaz damlası kullandık hepsinde bi değişim olmadı. 6.ay nurse harveys kullandık yavaş yavaş bitti 3.şişede galiba ya da 2 olabilir
BENOYLEUYGUNGORDUMM sscan40 4 aylık falandı kendi çıkarmaya başladı. Evet bizde öyle bian da bitti. Tabi o gazdan bizde çok çektik
aymtii Biz 4 ay 2 günlüğüz, ara sıra gaz derdimiz oluyor hala ama inanın bi anda mı bitti, yavaş yavaş mı geçti bilmiyorum. Sanki hiç gaz derdimiz olmamış gibi geliyo şu an bana. Sabır lazım. Elbet geçecek sonsuza kadar sürecek hali yok ya hahhx
sscan40 aymtii kız sonsuza kadar sürmeyeck biliyorum da ha 40ı çıkınca dendi ha 2 ay ha 3 ay aha 4 ay olacaz hala aynı ama azaldı acaba böyle mi geçiyor yoksa pat diye geçmesi mi lazımdı onu merak ediyorum bıktım vallahi🥹
sscan40 BENOYLEUYGUNGORDUMM Ayy ne güzel yaaa nolur bizimki de geçsin 4.ayda. Şuan 10 günümüz kaldııı
tantuniayrangerisiyalan sscan40 damlası. Bi de bisiklet sürme hareketini yapıyorum çıkmıyodu ama 10 kere bacaklarını karnına tam çekip en sonunda ikisini birden çekince baya bi yapıyodu bunu 6. Ayda güzel yapabildim
sscan40 tantuniayrangerisiyalan canım gaz masajı uzmanı oldum çok uğraşıyorum. Bazen çıkarıyor bazen ne yapaam çıkmıyor sancıdan gündüz uyuyamıyor kıvranıyor uykuya dalarken
Gakkoyenge Bizim pat diye kesildi 2 ay 9 günlüktü sonra 3aylıkken geri başladı besin alerjisi sebebiyle
Gakkoyenge sscan40 çoklu besin şu anlık artı bahar alerjiside eklendi şu günlerde baya zorlanmaya başladık yani birgün kendi gazını çıkarmaya başladı art arda ve ıkınmadan sonra kakasını yaptı çok rahat şekilde öyle anladım
Yasemin4 sscan40 bizimki dörtten sonra bitti canım baktım artık kendi kendine yapıyor her çocuk aynı değil ama dediğin gibi pat diye de bitebilir az kalmış biraz daha sabır 🥰
sscan40 Yasemin4 Yaa öyle artık gerçekten o kadar yıldım ki. Onun öyle kıvrandığını görünce artık ağlamak istiyorum ne zaman bitecek diye. Kilo da alamıyor. 3.ayında 650 gr almış erkek bebek. Çok üzülüyorum. Sütüm gaz yapmaktan başka bir şeye yaramıyor diye ağlayasım geliyor🥺 Bu aralar kendi kendine gaz çıkarıyor ama yetmiyor sanki. Birdenbire bitsin istiyorum
Yasemin4 sscan40 çok iyi anlıyorum bende artık dayanamıyodum o gaz yapar bu gaz yapar diye diye nerdeyse aç kalıyodum bebeğime de süt olmuyodu hem stres hem beslenememe çok yıpratıyor insanı. Ama bitecek emin olun anneyiz biz güçlüyüz🥺 herşey geçecek 🫂🤍