Merve68681 bilemiyorum bende çözemedim asla, doktora da götürdüm normal bazı bebeklerde gaz uzun sürüyor dediler, benim bebeğimin de karnı şişiyor gündüz kendi oynarken emeklerken rahat çıkarıyor ama gece çok aşırı zorlanıyoruz yeni doğduğu zamanlar kullanmadığımız gaz damlası kalmamıştı tabi hiçbiri işe de yaramadı belki de kolik olmasından kaynaklıdır bilmiyorum, şimdi de 1 yaşını bekliyorum bakalım inşallah en kısa sürede bütün bebişlerin gaz sancıları son bulur