momysskaan NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bilmiyorum ya şimdi sürekli tutunup kalkıyor pat diye düşüyor birde önüne ne gelse ona tutunuyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala momysskaan dimi ya? mesela beşlik boş bidona tutunmak nedir? ondan sana hayır gelmez kızım diyorum, Her önüne gelene güvenme diyorum😂
Gunesnil_23 momysskaan Aynı benimki de ya yatağına tutunmuş kalkmış sabah emekliyordu küp şeker bulmuş yerde hop ağzına 😣
Minigim2 momysskaan valla kızımda aynı durmuyor arkasında kosturuyorum evleri supuruyordum yarıda kaldı uyanınca devam edecem uyudugunda yemeği koyuyorum ortalığı topluyorum geceleri temizlik yapıyorum uyandigimda ev toplu düzenli oluyor
Minigim2 momysskaan kızım 18 aylık hala emekliyor yarın doktora gidecez niye yürümüyor diye oturarak emekliyor ama çok hızlı tek eliyle kalkıp sıralıyor filan bacağını kaldırıp koltuğa çıkmaya filan çalışıyor Allah’tan güzel uyuyor uykusuyla sorunumuz yok işler bitince 10 dakika uyudum mu kendime geliyorum
momysskaan NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayy sesli güldüm valla🤣🤣🤣benim ki onu yapmadı ama her an yapabilir şimdi sana güldüm ya yarın kesin yapar 😂😂😂😂
nehirsude0 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kız benimkide koltuğa tırmanıyor salıyorum bende pat düşüyor büyük şok geçirip kalkmak için ağlıyor sonra geri tırmanıyor🤣
nehirsude0 bizdejantikizlardik en çok ketçaplı severim ondansa gelirim haftanın 2 günü makarna yiyoruz resmen🤣
momysskaan Minigim2 Ozamn yürümesi yakındır canım çok sürmez🌸benimki de hiç durmuyor üstüne birde uyumuyor 😂
bizdejantikizlardik nehirsude0 Hahah bizde shsksk Bana kalsa her gün yerim de eşim yemez. Favorim salçalı bide sucuk kaşarlı 🫠
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala nehirsude0 Benimki Maşallah dengesini genelde sağlayabiliyor, Aha bu sefer kötü düşck, kıyamet kopacak diyorum, bir bakıyorum sakincene poposunu yere attırıverio.
Minigim2 momysskaan inşallah yürümesini 4 gözle bekliyoruz 😊🌼 Uykusu bile düzene girerde sizde rahat edersiniz 🌻
cevriyeee momysskaan soya soslu mantarlı tavuk sote makarna yoğurtlu semiz otu bugünkü menüm fikir olsun 🙂
cevriyeee momysskaan hahahaha 3,5 yaşında ufakken uyurken yapıyım dediğimde başlardım soğanı kavurmaya bi uyanırdı kapatırdım ocağı aman Allah😂😂😂
bizdejantikizlardik nehirsude0 Ay denemedim ama güzel oluyordur kesin. Suyuna mı atıyorsun nasıl oluyor
nehirsude0 bizdejantikizlardik aşırı iyi oluyor ya yok kavurma asamasinda koyuyorum salcanin içine aşırı iyi denemelisin bir gün alıştım artık knorsuz asla yiyemiyorum makarnayı bide o salcanin içine çok az ketcapda sıkıyorum üf canim çekti