Gunesnil_23 bizimki yürümek yerine konuşmayı tercih etti. Yaşından önce baba, dede, mama demeyi öğrendi. Yaşıyla birlikte ben odadan çıkınca vs arkamdan anniii diye bağırıyordu. Şimdi hem koşuyor hem bağırıyor. Kendisi başka odadayken sesleniyorum hıı diye cevap veriyor. 15 aylık oldu, dün çiş dedi 😅 birşeyler anlatıyor ama bakalım