Gunesnil_23 10-11 aydan beri bilinçli bir şekilde baba diyor ama anne asla yok😂 şu an 14 aylık artık dede, mama, ayde(Ayşe benim arkadaşım ), eh(pis şeyler için tükürme hareketi yaparak çöpe atarken söylüyoruz artık kendisi de bezini eh diyip götürüp çöpe bırakıyor), hav hav, üüüü gibi kelimeleri; dedesini, yemeği, Ayşe’yi, bezini ve yerdeki peçeteleri, köpeği ve horozu görünce bilinçli olarak söylüyor.