Alerjikrinit 10 aylık babıldama dönemi değil :) Bilinçli şekilde kelime kullanır ki bizimki tam hatırlayamıyorum 7-8 civarı gayet bilinçli şekilde anne baba diyordu. 10. ay civarı dede, gel vs. de eklendi. Ki dediğim gibi zamanı tam tamına hatırlayamıyorum çünkü babıldama mı ve bilinçli kelime mi ayırt etmesi zor olabiliyor bazen ama daha erken olabilir 6. ay civarı.