melikekoselii22 Bence biraz büyüsün. Zaten nasıl enerji bulabiliyosunuz ben de buna şaşırıyorum 🤣 Bı tanesiyle uğraşmak bile çok zor. Hastalığı, dişi, yürümesi, emeklemesi, oyalamak, uyutmak, emzirmek hepsi ayrı bı uğraş. Ve bunun yanında kocayla ilgilenme ve ev de var 🤣 Ben düşünmüyorum şahsen bebeğim 11 aylık. Rabbim isteyene bakabilecek olana versin 🥰 Bu arada beraber buyusunler aradan çıksın diye de çocuk yapılmaz. İlk bebeğine yeteri kadar ilgi veremezsin