Ess92 melikekoselii22 ben kızım 16 aylıkken 2. Bebeğe hamile kaldım. Pişman değilim 😬 1 yaşından önce olmamalı bence
Atlasligunler melikekoselii22 ee madem öyle ne diye ikinciyi yapıyım mi diye soruyorsun garipsin ya 🤣
melikekoselii22 Atlasligunler sormak suç mu zorlandiniz mi kolay mı öğrenmek istedim nesi garip ben de sadece düşüncemi fikrimi belirttim çevrem çok söylüyor ikinciyi ard arda yap diye ondan sordum