melikekoselii22 kızım 3 yaş olacak oğlum 2 aylik, planlı gebelikti, 2 bebek istiyorduk, arayı açmadan bana da rahat gelmeden yapalım dedik, amaaaaaaaaaaa şu zaman oldu ben kendimi tebrik ediyorum. Dünyanın en sabırsız insanıyımdır ama rabbim yardım ediyor güç veriyor bir şekilde gün bitiyor,elbette tıkandığım daraldığım ağladığım zamanlar oluyor olacak da , eşinizle size bağlı 2. Bebek maddi manevi hazırsanız istiyorsanız hiç beklemeyin derim