Ay resmen benim kız. Evdeki bütün kapıları açıyorum her yere girip çıksın diye, odalara sığamıyor, iki dakika oturmuyor çocuk. Dışarı çıkıyoruz, aynı. Yaş grubu bebeklerle denk geliyoruz beraber oyun oynasınlar diye, iki dakika ilgileniyor, sonra vın. Eğer yorulmazsa uyumadığı için ben sürekli dışarı çıkarıp yürüyorum, saatlerce yürüsr bana mısın demiyor çocuk.