zumra-19 ben annemlere gittiğimde bile dinleneyemiyorum biraz kendi evimde rahatım tehlikeli şeyleri kaldırdığım için evi güvenli hale getirdim az çok o yüzden rahatım ama kendime vakit bile ayıramıyorum, sadece ben böyleyim sanıyorum o yüzden buraya yazıyorum. Sizlerde böyle yazınca kendi kendime diyorum ki bebeğim normalmiş çok şükür benim gibi anneler varmış demek ki diyorum