Ela_24 moonlight__ inanın hiç bilmiyorum ama hiperaktf diye adlandırmakta istemiyorum korkuyorum çünkü. Keşif dönemi de olabilir ve heyecanlı olduğu için olabilir diye düşünüyorum arada. Hiperaktif tanısını koymak için şu an çok erken çünkü
Ela_24 zumra-19 amiin sabırla geçsin bugünler, sağlıklı olsunlar da anneler her zorluğun üstesinden gelirler 🥰
Ela_24 Mutlu1Duru bizde aynıyız babası da en az benim kadar ilgileniyor, en büyük şansımda eşim sanırım