nehirsude0 Gakkoyenge her zaman hazirlikli olun lütfen ben adanada o subat depremini gormus biri olarak 1 sennedir deprem çantam hazir biz allahtan apartmanda oturmuyoruz rabbim yardimcimiz olsun
Gakkoyenge bizdejantikizlardik evet yakın iller olduğu için çok hissedildi aklım çıktı ellerim buz tuttu valla
linosko1 Gakkoyenge gecmis olsun bununla kalsin imsallah trabzondan hissettik bizde emziriydm kaldim oyle 😥
ayrilbacim Gakkoyenge evet kayseriden hissettim i son katta oturuyorum bu sefer bebeğimle yakalandım acayip kötüydü allah bir daha yaşatmasın
nehirsude0 tantuniayrangerisiyalan iki kere oldu aynen maraş faylarida henuz rahatlamis degil uzmanlar zaten 6 ya kadar bekleniyor demisti
nehirsude0 tantuniayrangerisiyalan insallah canım ama köy evlerinden birkaci dayanamamis yıkılmış uygulamada orada yasayanlar yazmis hep orada gördüm
binnur64 Gakkoyenge benim de eşim nöbetçi bugün, gece de olmuştu 2 defa o zaman eşim vardı ama bugün yok inşAllah gece olmaz yine ya. Rabbim korusun hepimizi