Angel00 Gakkoyenge Suluova da hissetmiş annemler avize sallanıyordu diyor Allah korusun deprem olmazdı oralarda neler oluyor anlamıyorum Allah korusun
Gakkoyenge Angel00 aslında deprem bölgesi buraso kaf üzerindeyiz ama dün ve bugün olması beni çok korkuttu
Elifffvvv Gakkoyenge bende amasaydayım eşim gece nöbetçiydi küçük bebeğimle kaldım çok korkutucuydu 1 buçuk aylık daha bebeğim o da ağladı hisseder gibi
Gakkoyenge Elifffvvv bende kucağıma aldım aşağıya çöktüm hemen ağlamaya başladı huzursuzlandı şaştı kaldı yavru kuşum allah beterinden saklasın allah hepimizi korusun yavrumuzu
alparslan38 Gakkoyenge Kayseri deyim baya salladı iki çocuğum var hangisine koşayim şaştim küçüğü kucağıma aldm bebek arabsina koydum kizimida kucağıma alıp hemen dışarı ciktm Rabbim bidaha yaşatmasın 😞
Elifffvvv Gakkoyenge tokatta 4.0 büyüklüğünde tekrar olmuş benimde annemler tokatta ben Amasya’da aklım orda kaldı
Gakkoyenge Elifffvvv ya sen yine yakınmışsın benim ailem manisa ben şimdi amasyadayım burda bir tane bile akrabam yok gurbetteyim yani sizinde mi eşiniz askeri personel
Elifffvvv Gakkoyenge evet benimde eşim askeri personel jandarma benimde burda ne bir arkadaşım ne akraba kimse yok